  • Data: 2017-02-18 22:08:56
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-18 o 19:39, Kris pisze:

    > Znaczy trzech tysi za sezon zimowy nie przekroczysz raczej.

    Pierwsza fucktura to 800-900 zyli. Liczmy 2000. Trzecia o ile zima sie
    nie przedluzy nie powinna przekroczyc 800 zyli. W maju przewaznie
    wyjmuje wtyczke z gniazdka i zakrecam gaz.

    > Jak na dużą chałupę ocieploną niezgodnie ze standardami forum muratora wynik super.
    Tak sobie myślę że promowane tu na grupie czy na innych muratorach 25cm styro na
    ścianę znaczącą by tego wyniku nie obniżyło a zwrot ze dwie dekady;)

    No i tu jest zagwozdka. Napewno bylo by cos taniej. Taniej w tym roku,
    kiedy powietrze prawie stoi. Ale porownanie tego roku do poprzedniego
    pokazuje, ze wiatr potrafi wywiac czesc inwestycji w ocieplenie. Czyli
    oszczednosci nie tak oczywiste. Jest gdzies oczywiscie jakis minimalny
    punkt ponizej ktorego zaplacimy zdecydowanie wiecej. Taki sam punkt jest
    w druga strone, kiedy dokladanie styropianu traci ekonomiczny sens.
    Najsmieszniejsze jest to, ze moi znajomi w podobnym okresie spalaja ok.
    tony ekogroszku. No to przy tej pracy to juz zdecydowanie sensu nie ma.

    Pozdro.. TK