  • Data: 2017-02-18 22:14:24
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-18 o 19:42, Kris pisze:

    > Gdybyś went mech + reku miał z połowę* tego byś odzyskał
    >
    > *wg coniektórych może i z 80%;)

    Hehe...
    Mysle, ze WM zaoszczedzila by nieco energii, ale glownie dzieki braku
    niekontrolowanego przeciagu w wietrzne dni. Przy grawitacyjnej zdarza
    sie, ze czasami dziwnie wieje i z niektorych kratek czuc odwrotny ciag.
    Ja sie tym nie przejmuje, bo moze dzieki temu nie odczuwam opisywanego
    tu zaduchu i jakos jeszcze zyje.
    WM napewno nie jest zla. Tylko ta cena... Zreszta tak samo jest z
    bagaznikami dachowymi do samochodow, ktore wtryskarka produkuje pewnie w
    kilka sekund a przyzwoity kosztuje poltora tysia.

    Pozdro.. TK