  • 1. Data: 2022-04-08 00:49:06
    Temat: Drzwi kołyska
    Od: Marek <f...@f...com>

    Po okresie gwarancji od montażu drzwi wewnętrznych (z jakieś płyty,
    ale nie były to najtańsze, robione na zamówienie) wszystkie są krzywe
    w kołyskę. Przy klamce przylegają a na górze i na dole odchodzą od
    płaszczyzny uszczelki (khem*) tak z 5mm. Zauważyłem to dopiero w nocy
    jak światło przenika przez powstałą w ten sposób szparę. To
    powszechna przypadłość? Co powoduje takie charakterystyczne wygięcie
    drzwi? Wilgoć?

    * - tak się zastanawiam po co producent montuje optymistyczne tą
    uszczelkę skoro po wykrzywieniu drzwi i tak do niej nie przylegają...

    --
    Marek

  • 2. Data: 2022-04-08 01:58:19
    Temat: Re: Drzwi kołyska
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 8.04.2022 o 00:49, Marek napisał:

> [...]
    > płaszczyzny uszczelki (khem*) tak z 5mm. Zauważyłem to dopiero w nocy
    > jak światło przenika przez powstałą w ten sposób szparę. To

    U mnie proste.

  • 3. Data: 2022-04-08 07:25:13
    Od: ptoki <s...@g...com>

    czwartek, 7 kwietnia 2022 o 17:49:08 UTC-5 Marek napisał(a):
> [...]
    >

    > * - tak się zastanawiam po co producent montuje optymistyczne tą
    > uszczelkę skoro po wykrzywieniu drzwi i tak do niej nie przylegają...

    Najpierw sprawdz co tam jest krzywe. Tak dla pewnosci.
    Po drugie, drzwi zazwyczaj sa plyciane wiec sie krzywic za bardzo nie powinny.
    Po trzecie, spradz czy te drzwi nie sa krzywe bo zawiasy je naprezaja.
    A jak krzywe o te 5mm to dodaj uszczelke piankowa i tyle. Nie bedzie widac, nie
    bedzie wiać.

  • 4. Data: 2022-04-10 20:31:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 7 Apr 2022 22:25:13 -0700 (PDT), ptoki <s...@g...com>
    wrote:
    > Najpierw sprawdz co tam jest krzywe. Tak dla pewnosci.

    Od strony zawiasów przylegają dobrze, futryna od strony zawiasów jest
    też równa więc nie odgina płaszczyzny drzwi.wygkada na to, że
    odkształcają się same drzwi (futryna insciana jest prosta) od strony
    klamki.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2022-04-11 18:40:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 10 kwietnia 2022 o 20:32:32 UTC+2 Marek napisał(a):
> [...]
    > też równa więc nie odgina płaszczyzny drzwi.wygkada na to, że
    > odkształcają się same drzwi (futryna insciana jest prosta) od strony

    Tak trudno wymyslić żeby je wyprostować?

  • 6. Data: 2022-04-12 10:02:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 11 Apr 2022 09:40:19 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Tak trudno wymyslić żeby je wyprostować?

    Po gwarancji, mają to w dupie.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2022-04-12 10:22:07
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 12.04.2022 o 10:02, Marek napisał:

    > Po gwarancji, mają to w dupie.

    Po gwarancji to się kupuje nowe drzwi na gwarancji,
    a nie jęczy po internetach zdziwiony, że się zepsuło,
    gdy się gwarancja skończyła. Epoka, że coś się nie
    psuło nawet 20 lat po gwarancji, skończyła się 20 lat
    temu i to z okładem - vide wyimek z dyskusji na forum:
    "W mojej lodówce Mińsk po 36 latach wysiadł agregat..."

  • 8. Data: 2022-04-12 12:18:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 12 Apr 2022 10:22:07 +0200, Collie <p...@b...pl>
    wrote:
    > Po gwarancji to się kupuje nowe drzwi na gwarancji,

    Po 2,5 roku mam wymieniać wszystkie drzwi?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2022-04-12 12:54:26
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 12.04.2022 o 12:18, Marek napisał:

    > Po 2,5 roku mam wymieniać wszystkie drzwi?

    Jeśli Cię nie stać na wymianę szajsu co dwa lata, to trzeba
    kupować rzeczy porządne: biednych ludzi nie stać na tanie
    rzeczy.

  • 10. Data: 2022-04-12 14:39:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 12 kwietnia 2022 o 10:02:03 UTC+2 Marek napisał(a):
    > Po gwarancji, mają to w dupie.
    >
    > --
    > Marek
    Twierdzisz że się wypaczyly dwa tygodnie po skończeniu gwarancji? Jakoś to nie
    wierzę. W takim razie albo wymieniasz na swój koszt na nowe albo sam prostujesz.