  • 11. Data: 2022-04-12 14:49:13
    Temat: Re: Drzwi kołyska
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 12 Apr 2022 12:54:26 +0200, Collie <p...@b...pl>
    wrote:
    > Jeśli Cię nie stać na wymianę szajsu co dwa lata, to trzeba
    > kupować rzeczy porządne: biednych ludzi nie stać na tanie

    Chłopie to są drzwi za kilka tys. za szt. Nawet argumenty z dupy
    trzeba umieć podawać. Ale próbuj dalej..

    --
    Marek

  • 12. Data: 2022-04-12 14:50:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 12 Apr 2022 05:39:39 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Twierdzisz że się wypaczyly dwa tygodnie po skończeniu gwara
    > ncji? Jakoś to nie wierzę.

    Nie, pół roku po.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2022-04-12 16:07:01
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 12.04.2022 o 14:49, Marek napisał:

    > Chłopie to są drzwi za kilka tys. za szt. Nawet argumenty z dupy
    > trzeba umieć podawać. Ale próbuj dalej..

    Dobra. Podaj firmę i model tych wszystkich drzwi wewnętrznych
    "za kilka tys. za szt.", które musiałbyś wymienić hurtem, bo
    chyba nie masz aż tyle Gerd zewnętrznych w chałupie, które
    kosztują faktycznie pińć dwieście z montażem w stolycy?
    A jedna z nich u mnie ma już ponad dwadzieścia lat i tylko
    ostatnio górny róg zaczął ocierać o futrynę, a kluczyk coś
    ciężko chodził. Przyszedł majster firmowy, wyregulował zawiasy,
    wymienił jakieś sprężynki w zamku, posmarował co trzeba i drzwi
    dalej chodzą jak funkiel nówka nie śmigana. Tak wygląda po
    dwudziestu latach życie z rzeczami porządnymi. A nie po dwóch
    i pół z szajsem. Aha, podciągnij się w przecinkowaniu, bo
    będziesz tu drugim Zenkiem piszącym ciurkiem. Albo siurkiem.

  • 14. Data: 2022-04-12 17:11:32
    Od: ptoki <s...@g...com>

    wtorek, 12 kwietnia 2022 o 09:07:42 UTC-5 Collie napisał(a):

> [...]
    > i pół z szajsem. Aha, podciągnij się w przecinkowaniu, bo
    > będziesz tu drugim Zenkiem piszącym ciurkiem. Albo siurkiem.

    Fascynuje mnie jak ktos z konca internetu tak sie pasjonuje czyimis dzwiami.
    Przyszedl, zapytal, zdziwil sie i tyle.
    A ty jak juz tu niejeden zauwazyl pyszczysz jakby cie goracym pogrzebaczem palili.

    Posmiewisko z siebie robisz.

  • 15. Data: 2022-04-12 21:59:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-04-10 o 20:31, Marek pisze:

    > Od strony zawiasów przylegają dobrze, futryna od strony zawiasów jest
    > też równa więc nie odgina  płaszczyzny drzwi.wygkada na to, że
    > odkształcają się same drzwi (futryna insciana jest prosta) od strony
    > klamki.

    Niestety drewniane drzwi z pełnego drzewa tak mają, jak mialem w
    mieszkaniu takie drzwi to co pół roku regulowałem zamek bo albo się nie
    domykały albo się robiła szpara.
    Jak się budowałem to kupiłem drzwi wewnętrzne klejone z płycinami ze
    sklejki (widziałem jak je robią) a zewnętrzne z włókna szklanego i już
    12 lat mam spokój.

    --
    Janusz

  • 16. Data: 2022-04-12 22:00:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-04-12 o 14:50, Marek pisze:

    > Nie, pół roku po.

    To mieszkanie czy dom?

    --
    Janusz

  • 17. Data: 2022-04-13 19:09:15
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 12 April 2022 at 21:59:53 UTC+2, Janusz wrote:

> [...]
    > Jak się budowałem to kupiłem drzwi wewnętrzne klejone z płycinami ze
    > sklejki (widziałem jak je robią) a zewnętrzne z włókna szklanego i już

    syfa się nie kupuje
    Idzie się do starej kamienicy i tam wszystkie drzwi proste od 80 lat, bo drewniane i
    się zamykają, nie krzywią

    Gwarancja na drzwi jest dożywotnia, bo obejmuje dożywotnią rękojmię, bo drzwi to
    trwały produkt wieloletni
    a nie plastikowe buty z marketu, co gniją po miesiącu

    a jak wadliwy, wykrzywiony, nie domykają się, to narażają mieszkanca na wlamanie,
    kradzież, na szkodę i ubezpieczalnia wyłącza odpowiedzialność za szkodę

    Mimiec nie ma problemów z syfami, bo tam jest porządek i dyscyplina
    i wadliwy Zenek się nie uchowa, bo caly świat jest oparty na normach, a nie
    ględzeniu.
    i dzwoni się do UOKiK i dostaje nowe drzwi na wymianę z wymianą za frico
    a wadliwy Zenek płaci milionowe kary za wprowadzenie do obrotu syfu.

  • 18. Data: 2022-04-14 01:20:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 kwietnia 2022 o 19:09:17 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > i dzwoni się do UOKiK i dostaje nowe drzwi na wymianę z wymianą za frico
    > a wadliwy Zenek płaci milionowe kary za wprowadzenie do obrotu syfu.
    I wtedy cie zresetowli.

  • 19. Data: 2022-04-14 01:36:43
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 14 April 2022 at 01:20:28 UTC+2, 4...@g...com wrote:

    drewniane i się zamykają, nie krzywią

    kradzież, na szkodę i ubezpieczalnia wyłącza odpowiedzialność za szkodę

    > I wtedy cie zresetowli.
    Zenek pisać nie umi bez blendof, a bencie doopę zawracał