    From: a...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Drzwi na taras - jakie?
    Date: Fri, 2 Jan 2009 03:27:42 -0800 (PST)

    Witam!

    Rany julek, podepne sie pod temat bo lada tydzien czeka mnie wybor, Wy
    macie taaaaaaaaaaaaakie szerokie drzwi, a mnie zonka meczy zeby jednak
    przymurowac otwor ktory ma (dotychczas mowilem "az", od teraz mowie
    "tylko" ;) 2,7m szerokosci !! Co byscie zrobili na moim miejscu z taka
    dziura? ;) Propozycje:

    1. Fix ~130 + przesuwne ~130 ? Troche glupio, bo bedzie sie bokiem
    wychodzic ;)
    2. Moze jednak przymurowac do tych 2m i wstawic 2 x 1m normalne
    skrzydla ? Tyle, ze po otwarciu beda zajmowac sporo miejsca w
    srodku :/
    3. 2 x fix 45cm po bokach + 2 x 90cm w srodku skrzydla otwierane ? To
    juz chyba lepiej punkt 3 ze wzgledu na duuzo wiecej mostkow (malo
    szyb, duzo ram:)
    4. Moze 2 x fix 90cm po bokach i 90cm przesuwne w srodku ? Nie za
    wasko ?? Zaluje teraz ze nie zrobilem dziury 3m i 3 x 1m grr :-)
    5. 1 fix 70cm z boku + 1m fix z drugiego boku + 1m przesuwne w srodku
    = uznaja mnie za wariata, wszyscy sasiedzi beda sie smiac, a Detektyw
    Monk przysle mi pare tys $ zeby to jednak poprawic? ;)

    Musze sprawdzic jak w tym miejscu zrobilismy nadproze, bo nie
    pamietam, bo najlepiej to by bylo rozwalic to do 3m i wstawic 2 x
    fix100 + przesuwne 100 w srodek i po problemie :) Ale cholera nie
    pamietam, chyba to sie opiera na dwoch ceglach na szerokosc, czyli
    ~30cm z kazdej strony. Moze sie bedzie dalo podkuc przynajmniej do
    tych 3 x 95cm :-)
    pozdr.

    --
    Adam