  • Data: 2009-01-03 22:09:56
    Temat: Re: Drzwi na taras - jakie?
    Od: "kris" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Smiej sie smiej ale tak duze drzwi sa bardzo latwe do pokonania. Tak czy
    > siak alarm to koniecznosc. Nie zapomniajcie - nie mam zamiaru was odwodzic
    > od szerokich drzwi bo sa fajne ale myslcie zanim kupice super drzwi
    > frontowe, to bedzie frajerstwo przy takich od tarasu :)

    Zółodziejowi nie robi róznicy czy wchodzi przez tarasowe 3 metrowe czy
    90centymetrowe.
    Ale faktycznie kupowanie supera anty drzwi frontowych to zbyteczny wydatek.
    W tym temacie warto poczytac wypowiedzi Jacka "Plumpiego" on podaje sensowne
    rozwiazania problemu- kierujemy złodzieja tam gdzie my chcemy;)))

    Krzysiek