  • Data: 2009-01-03 23:37:38
    Temat: Re: Drzwi na taras - jakie?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 21:50:50 +0100, Koteczek napisał(a):
    > dla zlodzieja i owszem, sasiadowi tak weszli :)

    Co za różnica dla złodzieja czy drzwi balkonowe są przesuwane czy klasyczne?
    Jedne i drugie bez problemu otworzy, w najgorszym wypadku wybije szybę...

    > Jeszcze kupcie najdrozsze i najlepsze drzwi frontowe, zlodziej bedzie mial z
    > was polewke, debile kupili gerde super tytan strong a ja lomikiem wejde od
    > ogrodu :)

    Generalnie inwestowanie w niewiadomojakie drzwi w domu jednorodzinnym jest
    po prostu bez sensu. Złodziej zawsze będzie mógł sobie wejść od ogrodu,
    zresztą tam jest mniej widoczny. To nie mieszkanie, że wystarczy
    zabezpieczyć wejście :)

    > Myslec pod katem wlaman tez radze tym postem.

    Pod kątem włamań to można jedynie myśleć o alarmie, powiadomieniu
    telefonicznym, ochronie i dobrym ubezpieczeniu. Chyba że ktoś lubi pancerne
    drzwi i kraty w oknach...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944