  • Data: 2009-01-03 22:59:40
    Temat: Re: Drzwi na taras - jakie?
    Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a masz takie drzwi czy tylko teoretyzujesz.
    U mnie są od prawie 5 lat.Przesuwane (fix) 2,80m szer.Odsuwa sie
    naturalnie jedno skrzydło. Bez awarii, wygoda poza okresem zimowym.Na to
    roleta -ocieplana - w zimę czasem opuszczana nawet w dzień przy duzych
    mrozach. Szyby k-1,1 prod Batimex P-ń. Niektorzy tu straszą złodziejem i
    trzęsą ze strachu. Nie znają realiów pytającej osoby, a lepiej wiedzą co
    bedzie jej grozić. Dla zdeterminowanego zlodzieja nie ma róznicy czy duże,
    czy małe okno. W zasadzie woli mniejsze bo mniejszy brzęk, hałas- logiczne.
    Czyń okno przesuwne jezeli uważasz, żę pasuje.
    Moje okno ratuje wydatnie zacieniony
    dom.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/395efaaad6ac
    fa5f.html Pozdrawiam