  • Data: 2014-04-17 09:09:50
    Temat: Re: Drzwi przesuwne - jak zrobić taniej?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 08:04:09 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    Napiszę tak: "w dupie byłes gówno widziałeś" Tak się składa że ostatnio robiłem drzwi
    przesuwne łączące pomieszczenie gospodarcze z garażem i bedac w markecie(Leroy)
    preglądałem te zestawy. Jest tego od groma i różne konfiguracje , zestawy, pojedyncze
    elementy itp. Jest naprawdę z czego wybierać.
    Autor wątku potrzebuje zestaw do drzwi przesuwnych dwuskrzydłowych i też w Leroyu
    taki widziałem. Co prawda nie kosztował on ok100zł jak pozostałe zestawy ale jeśli
    dobrze pamiętam kosztował coś około 250zł.
    Często kaseta jest zbyteczna bo można taki zwykły zestaw zabudwać czy płytami GK czy
    meblowymi w zależności jak tam u kogo pasuje.,
    A montaż tego to prosta robota dla kogoś kto ma trochę zacięcia majsterkowcza.

    > prowadnice, a resztę i tak trzeba samemu "wyrzeźbić".
    Na etapie budowy/remontu żaden problem.

    >Po 3 czy 4 >
    > latach musiałem powymieniać wózki w tych pierwszych drzwiach, bo
    > rozsypały się plastikowe "oponki" kółek, a drzwi ważyły raptem 30-40kg.
    Gówno kupiłeś to tak miałeś. Pierwsze dwa komplety drzwi przesuwnych sam robiłem w
    roku bodajże 1998 w domu moich rodziców. Zestawy kupione w lokalnym sklepie z
    akcesoriami meblowymi, zabudowane płytą meblowa, skrzydła z płyty meblowej. Służą do
    dzisiaj i nic złego się z nimi nie dzieje. Cen nie pamiętam, pewnie wtedy było
    drożej jak teraz ale nie były to jakieś zaporowe. Ten sklep z akcesoriami meblowymi
    działa do dzisiaj jak jakieś meble robię to się u niuch zaopatruje, tną płyty na
    wymiar okleja itp. a do głowy im nie wpada żeby sprzedawać zestawy w cenie łącznie z
    montażem czy sprzedawać tylko firmom monterskim.
    Dodam tez że lubię kupować u nich bo nie trzeba płacić za całą płytę meblową a można
    zamówić pojedyncze elementy i skasują tylko za ilość m2. Ew. odpady to ich problem

    > Niestety samych wózków nie było możliwości dokupić. Byłem zmuszony kupić
    > cały komplet tzn. wózki wraz z prowadnicą.
    Teraz tego wszędzie pełno jest. Spójrz chociażby na allegro

    > Odwiedziłem 2 firmy, które handlowały takimi kasetami to usłyszałem, że
    > mogą mi sprzedać do samodzielnego montażu, ale wtedy bez gwarancji i w
    > cenie równej z doliczoną ceną montażu.
    widocznie wychodzili z założenia że jak ktoś jeleń to go w rogi.

    > Teraz gdybym robił takie drzwi to nie rzeźbiłbym w gównie tylko kupił
    > gotową kasetę z atestem, bo wiem, że trudno jest tu zaoszczędzić.

    Każdy robi jak uważa.
    Coś z Twojej branży: w Juli bodajże widziałem rozdzielnice elektryczne już
    zamontowanym osprzętem(różnicówka, zabezpieczenia, wyłącznik itp.
    Można też kupić osobno rozdzielnię osobno osprzęt i samemu to poskładać. Jak kto
    woli.