  • 11. Data: 2023-05-20 12:46:29
    Temat: Re: Dzisiaj dobre ceny na prad z fotowoltaiki.
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 20 maja 2023 o 08:44:09 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    >?
    >
    > Poza tym - kupujesz prąd na giełdzie?
    > Jak masz taryfę G11 lub inną GXX to ceny dla Ciebie zatwierdza raz w roku
    > URE. One mają tyle wspólnego z ceną rynkową co Twoja pisanina z
    > rzeczywistością.

    I tu nas robią w chu.. bez mydełka.
    Giełdowe ceny gazu prądu spadły do poziomu z przed wojny covida a na fakturach około
    blisko 100% drożej.
    Z ceną paliwa podobnie.

  • 12. Data: 2023-05-20 14:44:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.05.2023 14:34, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Dzisiaj u mnie pada, cały dzień chmury

    Pada? U mnie dość wilgotno (62%) i w słońcu dopieka gdy wyjdzie zza chmur.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2023-05-20 16:37:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 20 maja 2023 o 08:00:38 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Jak u Ciebie od 2008 nie było podwyżek cen prądu to po kiego się babrzesz
    > w te akumulatory?
    > Przecież w 2008 1kWh była poniżej 40gr.
    > Teraz jest prawie 1zł...
    > Ponad 100% podwyżki to dla Ciebie niewiele? - dobrze się czujesz?
    >
    > TG
    Ale to dopiero w 2022. Ja pisałem do 2021. Oczywiście jako człowiek małostkowy
    przypierdolisz się o jedem rok. Od kiedy masz fotowoltaike? Jeśli rok to możesz mieć
    złudzenie ze zabezpiecza cię od inflacji. Jeśli 10 lat tp przez osiem lat nie było
    inflacji w cenie pradu a z wykresu wynika ze były ruchy deflacyjne. Nie będę cię
    pytał o samopoczucie bo na pokaz robisz dobra minę do złej gry i nawet jak bys
    spłacał do fotowotaiki to napiszesz ze czujesz się swietnie.

  • 14. Data: 2023-05-20 16:47:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 20 maja 2023 o 16:37:35 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    pytał o samopoczucie bo na pokaz robisz dobra minę do złej gry i nawet jak bys
    dopłacał do fotowotaiki to napiszesz ze czujesz się swietnie.