    From: XL <i...@g...pl>
    Subject: Re: Ekogroszek ... antracyt.
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Mon, 29 Dec 2014 02:48:02 +0100

    Dnia Sun, 28 Dec 2014 14:46:25 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Węgla( pierwiastka) w antracycie

    Węgla-pierwiastka) w antracycie jest ile jest, to jest ściśle określone i o
    tym tu nie dyskutowałam.

    > a nie antracytu w węglu.

    Jak najbardziej _antracytu W WĘGLU_ , czyli antracytu w kopalnym surowcu
    energetycznym, czyli w tym czymś, co tzw węglem (kopalnym surowcem
    energetycznym, nie pierwiastkiem) być powinno, a co kupiłam i krytykuję.

    Bo to, co kupiłam, było tzw "kamienistym węglem", tzn każda bryłka była de
    facto kamieniem, jedynie z domieszką antracytu - _antracytu w węglu_ było
    mizernie mało i to zarzucam sprzedawcy.

    Czytać się naucz ze zrozumieniem:
    "(...)A miało toto antracytu może z 50. Taki kamień "nawęglony" i w węglu
    umazany(...)"