  • 1. Data: 2022-01-27 17:52:49
    Temat: Ekomurale to fake
    Od: a a <m...@g...com>

    ==Fotokataliza w farbie powoduje rozpad toksyn. Ekomural w ten sposób wchłania
    zanieczyszczenia z powietrza.

    - Murale ekologiczne są naprawdę świetnym rozwiązaniem zwłaszcza tam, gdzie mamy do
    czynienia z wyjątkowo dużym zanieczyszczeniem powietrza. To jest naprawdę fajne
    rozwiązanie - estetyczne i służące naszemu zdrowiu - mówi Gabriela Witr, rzecznik
    prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.

    --

    Gdyby występowal efekt generowania ozonu pod wpływem UV to farba by sie utleniala i
    mural sam znikał

    Ten fake wymyślono w Tajlandii i ta farba kosztuje grosze a sprzedają ją 100 razy
    drożej.

    https://www.onet.pl/informacje/twojeradio/w-zachodni
    opomorskiem-powstana-ekomurale/l1t5qtg,30bc1058

    Murale wynaleźli komuniści i malowali na ścianach domów portrety Leninów, Marksów,
    Engelsow na 1 maja i 22 lipca

  • 2. Data: 2022-01-27 19:07:09
    Temat: Re: Ekomurale to fake
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    dość.
    *plonk*

  • 3. Data: 2022-01-27 19:27:26
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 27.01.2022 o 19:07, sirapacz napisał:

    > dość.
    > *plonk*

    "Symptomy trollowania
    - [-]
    - ceremonialne używanie filtrów (np. killfile'a) - troll uroczyście
    obwieszcza, że jego oponent ma znaleźć się w filtrze trolla, przy
    czym bardzo często i tak tego nie robi i dalej czyta wypowiedzi
    oponenta" (Wiki)

    Bo przecież troll byłby chory, gdyby tego nie ogłaszał wszem i wobec
    małą literą, tylko po prostu nie czytał i nie odpowiadał przedpiścy,
    którego nawet nie wymienił, bo używania wrotek troll nie ogarnia.
    Jak kot idący przez pustynię - kuwety.

  • 4. Data: 2022-01-27 19:30:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 27 stycznia 2022 o 19:07:14 UTC+1 sirapacz napisał(a):
    > dość.
    > *plonk*
    Bez przesady że zaraz plonk. Daj szansę sztucznej inteligencji. Ona żeby się rozwinąć
    musi mieć kontakt z inteligencją biologiczna. Jak po raz kolejny włączył mi się w
    telefonie jakiś pierdolony asystent to mu puściłem wiązankę. Wiesz co mi
    odpowiedział? " Nie mów tak do mnie". A co do poruszonego przez maszynę tematu.
    Uważasz że specjalna droga farba pochłania zanieczyszczenia z powietrza i że nie jest
    to wałek? Albo że nie było ogromnych malunków przywódców komunistycznych?

  • 5. Data: 2022-01-27 19:34:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 27 stycznia 2022 o 19:27:31 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > Jak kot idący przez pustynię - kuwety.
    >

    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    Daj kundel zdjęcie żony żeby inni mogli uznać że tak źle jak ty nie mają. I zrób coś
    ze zadaniami złożonymi. Krew się leje jak się je czyta.

  • 6. Data: 2022-01-27 19:35:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Bez przesady że zaraz plonk. Daj szansę sztucznej inteligencji. Ona żeby się
    rozwinąć musi mieć kontakt z

    wszystko ok ale to grupa dyskusyjna a ten jełop robi wklejanki z różnych
    artykułów. długo to znosiłem dzielnie.

  • 7. Data: 2022-01-27 19:38:26
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > małą literą, tylko po prostu nie czytał i nie odpowiadał przedpiścy,
    > którego nawet nie wymienił, bo używania wrotek troll nie ogarnia.

    masz też inne objawienia? jak mam nie czytać skoro połowa towaru na
    newsach to jego uja warte wklejki? A jeśli zaplonkują go wszyscy to
    bedzie sobie radośnie pisał w niebyt.

  • 8. Data: 2022-01-27 19:51:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 27 stycznia 2022 o 19:35:23 UTC+1 sirapacz napisał(a):
    > wszystko ok ale to grupa dyskusyjna a ten jełop robi wklejanki z różnych
    > artykułów. długo to znosiłem dzielnie.
    Szansa że to człowiek jest minimalna. Ci co tworzą algorytmy sztucznej inteligencji
    muszą je gdzieś testować. Grupy dyskusyjne to dobre do testów miejsce. Na początku
    tak jak inni dałem się zrobić że to człowiek. Ale z czasem pojawiły się watpliwosci.

  • 9. Data: 2022-01-27 19:54:57
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 27.01.2022 o 19:38, sirapacz napisał:

    > masz też inne objawienia? jak mam nie czytać skoro połowa towaru na
    > newsach to jego uja warte wklejki?

    To już wyjaśnił ci twój przedpiśca. A ja, widzisz, nie ogłaszam
    wszem i wobec, że użyszkodników, którzy nie używają wrotek i wielkich
    liter na początku zdania - mam tam, gdzie mogą mnie w dupę pocałować,
    jak mawiał Pan Majster. I nawet nie będziesz wiedział, że z tego powodu
    nie odpowiem na twoje głodne kawałki tu.

  • 10. Data: 2022-01-27 21:32:54
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.01.2022 o 19:35, sirapacz pisze:

    > wszystko ok ale to grupa dyskusyjna a ten jełop robi wklejanki z różnych
    > artykułów. długo to znosiłem dzielnie.

    Zmusiłem się do ustawienia filtrów w thunderbirdzie.
    Spokój, błogi spokój ;)