  • 1. Data: 2013-08-19 19:34:53
    Temat: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:

    ============================

    Dzień dobry.

    W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
    sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
    z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
    W tym celu proszę o kontakt z serwisem:

    Autoryzowany Serwis MMV
    Grocholicka 2A,
    05-090 Raszyn
    Tel. (22) 250 28 32

    Inną możliwością jest przesłanie urządzenia do siedziby ELECTRO.pl
    w celu weryfikacji urządzenia pod kątem zgłaszanych nieprawidłowości.
    W przypadku wyboru drugiej opcji proszę o podanie dokładnego terminu
    oraz adresu pod który ELECTRO.pl może zlecić firmie kurierskiej odbiór
    urządzenia.

    Proszę o wiadomość zwrotną o sposobie zakończenia reklamacji w terminie 7 dni.

    W przypadku odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.

    Pozdrawiam
    Andrzej Winiarski

    Dział Obsługi Klienta

    ============================

    2 dni (robocze) na przesyłkę, 2 tygodnie (pełne/zwykłe) na odpowiedź,
    z której niewiele wynika... Idąc tym tropem, można dziś zapłacić,
    a już za pół roku cieszyć się zakupem. ;)

    Zero pomocy w sprawie niepoprawnego wpisu w opisie APN,
    szybka_inaczej i fachowa_inaczej odpowiedź na reklamację...

    Nadal Electro.pl nie przysyła mi obiecanego bonu wakacyjnego.
    Aby było jasne -- to nie jest bon papierowy, stemplowany, ale
    bon przysyłany m@ilem, zatem odpada problem zaniedbania poczty. :)
    Można tez ten bon przysłać (w razie potrzeby) wielokrotnie bez
    obawy o jego wielokrotne (czyli niezgodne z przeznaczeniem)
    wykorzystanie.

    -=-

    Przy okazji sprawdzania smartfonu w roli APka, zobaczyłem, że ów
    smartfon, bez względu na ustawienia WiFi, łączy się tylko/zawsze
    poprzez 2.4 GHz, nie zaś (jak można by wnioskować po ustawieniach)
    także poprzez 5 GHz. Aby było jaśniej, ;) po ustawieniu na 5 GHZ,
    nawet zrestartowałem samrtfon, co jednak nie ustawiło WiFi na 5 GHz.

    Bez względu na ustawienia (WiFi AP, WiFi Direct itp.) mam zawsze
    2.4 GHz, bez względu na to, czy ustawiam 5 GHz, czy 2.4 GHz.

    Reklamowana żółta plamka na dole ekranu pojawia powoli/stopniowo
    kilka (kilkanaście) sekund po włączeniu ekranu i albo ja się do
    niej już przyzwyczaiłem, albo robi się coraz mniej uciążliwa,
    ale doprowadziła do tego, że niemal wszędzie (na notebooku,
    netbooku czy na smartfonie Ace, a nawet na tym Monsterze)
    spodziewam się zobaczenia takiej plamki, którą (w razie
    zobaczenia) podświadomie chcę zignorować. :)

    -=-

    Sam smartfon raczej polecam, zaś sklepu Electro.pl -- zdecydowanie nie polecam.

    BTW 3G/2G -- jak na razie nie mam żadnych problemów związanych ze współpracę
    dwóch SIMkart. Natomiast czasami ;) trudno włączyć WiFi. Raz doszło do tego,
    że smartfon zrestartowałem, aby włączyć WiFi.

    I jeszcze ciekawostka -- co najmniej dwa razy smartfon bez widocznej
    przyczyny zrestartował się i raz wyłączył się bez widocznej przyczyny.

    Raz też musiałem ręcznie uruchomić połączenie 2G. Oczywiście
    do rozłączenia doszło bez jakiejkolwiek widocznej przyczyny.
    Było OK przez kilka godzin i nagle (bez manipulowania przy
    jakichkolwiek przełącznikach) smartfon stracił łączność GSM. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-08-19 19:58:06
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kutl01$kro$...@n...news.atman.pl

    > ale doprowadziła do tego, że niemal wszędzie (na notebooku,
    > netbooku czy na smartfonie Ace, a nawet na tym Monsterze)

    Ale w innych miejscach ekranu -- na przykład po obróceniu
    ekranu, gdy bok staje się dołem.

> [...]
    > Było OK przez kilka godzin i nagle (bez manipulowania przy
    > jakichkolwiek przełącznikach) smartfon stracił łączność GSM. :)

    Połączyłem, naciskając >>Wybierz automatycznie<<, zasięg
    oczywiście był, i to nawet doskonały.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-08-19 20:20:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Aug 2013 19:34:53 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> [...]
    > W przypadku wyboru drugiej opcji proszę o podanie dokładnego terminu
    > oraz adresu pod który ELECTRO.pl może zlecić firmie kurierskiej odbiór

    Zdecydowanie zalecam skorzystanie z uprawnien konsumenta i odeslanie
    sprzedawcy. Bedziesz pod ochrona ustawy, i nie bedziesz sie p* z
    serwisem.

    > 2 dni (robocze) na przesyłkę, 2 tygodnie (pełne/zwykłe) na odpowiedź,
    > z której niewiele wynika... Idąc tym tropem, można dziś zapłacić,
    > a już za pół roku cieszyć się zakupem. ;)

    Kupilo sie najtansze chinskie g*, a teraz sie ma pretensje ?
    Jakbys se kupil iPhone, to bylbys zalatwiony w bialych rekawiczkach
    :-)

    Nie martw sie, taki standard, wszedzie cie podobnie zalatwia.

> [...]
    > spodziewam się zobaczenia takiej plamki, którą (w razie
    > zobaczenia) podświadomie chcę zignorować. :)

    A to tylko ostrzezenie "Uwaga, Google podsluchuje" :-)

    > Sam smartfon raczej polecam, zaś sklepu Electro.pl -- zdecydowanie nie polecam.

    Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?

> [...]
    > I jeszcze ciekawostka -- co najmniej dwa razy smartfon bez widocznej
    > przyczyny zrestartował się i raz wyłączył się bez widocznej przyczyny.

    Ale smartfon polecam ...

    J.

  • 4. Data: 2013-08-19 22:03:45
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-19 20:20, J.F. pisze:

    > Ale smartfon polecam ...
    >
    > J.

    Nie ma urządzeń idealnych, a zwłaszcza komórek..

  • 5. Data: 2013-08-19 22:39:22
    Od: "asasa" <a...@a...as>

    napisał w wiadomości news:kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    >
    > W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
    > sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni

    Leszku, urzekla mnie tfoja historia

  • 6. Data: 2013-08-19 22:39:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?

    Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią
    chińszczyznę niż w sklepach.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2013-08-20 00:45:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$....@4...net

    > Zdecydowanie zalecam skorzystanie z uprawnien konsumenta i odeslanie
    > sprzedawcy. Bedziesz pod ochrona ustawy, i nie bedziesz sie p* z
    > serwisem.

    Stracę sporo czasu.

    > Kupilo sie najtansze chinskie g*, a teraz sie ma pretensje ?
    > Jakbys se kupil iPhone, to bylbys zalatwiony w bialych rekawiczkach
    > :-)

    Ale nie w tym sklepie.

    > Nie martw sie, taki standard, wszedzie cie podobnie zalatwia.

    Raczej nie. :)

    > A to tylko ostrzezenie "Uwaga, Google podsluchuje" :-)

    > Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?

    Raczej tak -- w większości sklepów.

    > Ale smartfon polecam ...

    Z Ace mam więcej problemów. :) Jestem wyrozumiały. Ace startuje bez
    HSUPA -- trzeba to ręcznie włączyć. Ace ma 6 czujników (Monster ma
    tylko 5) ale nie ma czujnika światła, a ten jest raczej ;) ważny/potrzebny.
    Monster starcza bez trudu na cały dzień -- w nocy można go naładować. :)
    (w ciągu całej nocy -- nie w ciągu 3 godzin)

    GPS Monstera chyba jest precyzyjniejszy, ale dla mnie to jedna chwała. :)

    Głos z VoIPów idzie tyłem, nie przodem -- trochę śmieszne, ale nie umiem
    tego naprawić. Tak jest z każdym VoIPem -- systemowym i doinstalowanymi.
    Sysetmowy VoIP daje gorszą jakoś połaczenia niż doinstalowany Media5fone. :)

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.me
    dia5corp.m5f.Media5fone.Mps&hl=pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-08-20 02:03:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > Bez względu na ustawienia (WiFi AP, WiFi Direct itp.) mam zawsze
    > 2.4 GHz, bez względu na to, czy ustawiam 5 GHz, czy 2.4 GHz.

    Nijak nie widzę też szerokich kanałów -- tak zwanego n na 2.4 GHz.
    Nawet łączenie Ace z Monsterem nie daje takich kanałów.

    Ace właśnie teraz odmówił włączenia Aero2. :)
    Pod tym względem Monster jest (jak do tej pory) zdecydowanie lepszy
    niż Ace. Zasięg jest (momentami -51 dB, więc bardzo dobry) Karta
    Aero2 w Ace zarejestrowana, połączona z Aero2, ale łączności -- nie
    ma. :) W takiej sytuacji pomaga restart. :) Dzieje się to rzadko,
    ale jednak czasami dzieje się.

    Sam start Ace tez trwa znacznie dłużej niż Monstera.

    Restart Ace pomógł -- 3G działa. :)

    -=-

    Pingi Aero2 i Ace około 120 ms, i Monster około 120 ms.
    W porywach Monster miał 80 ms, choć rzadko schodzi poniżej 10 ms.
    Zaś Ace najmniej miał tylko 110 ms.

    W przeciwną stronę było raz na którymś aż ponad 1800 ms.

    Rzadko bywa tak, że Monster ma dłuży ping niż Ace.

    Monster ma HSPA+, Ace tylko HSPA, a i to trzeba uruchomić ręcznie HSUPA. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-08-20 02:14:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 5212829c$0$1251$6...@n...neostrada.pl

    > Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż w
    sklepach.

    IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
    w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :) bo tam
    noszą niemal na rękach; real -- naprawdę z przyjemnością. :)

    Eletro.pl to jakąś pomyłka.

    Skusiła mnie cena, bon wakacyjny (do tej pory nie otrzymałem)
    i płatność kartą (za co dostaję niby 5% od SyneCka, ale Electro
    za płatność kartą zabiera 15 pln) przez net...

    Mogłem kupić w EuroAGD, też płacąc kartą via net. Cena niemal ta
    sama, ale obawiałem się tego, że w EuroAGD kupię telefon z półki
    sklepowej, macany, sprawdzany, stukany...

    Na pewno nie straciłbym czasu na włączanie Aero2 -- gdybym kupił
    w EuroAGD czy w Sferis. Ja nie lubię takiego rozwlekłego kupowania.
    Lubię szybkie transakcje -- raz i już. :)

    -=-

    Do całego opisu dochodzi podrapanie LEDek pracujących jako lampy błyskowe.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-08-20 04:26:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2013 00:45:08 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$....@4...net
    > Stracę sporo czasu.

    Albo zyskasz. Np gdy serwis nie naprawi - to nie bedzie "wymieniamy po
    5 naprawach", tylko "mieliscie 14 dni na naprawe, ktora nie zostala
    wykonana"..

    J.