  • 91. Data: 2013-09-03 10:08:49
    Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kutl01$kro$...@n...news.atman.pl

    > Nadal Electro.pl nie przysyła mi obiecanego bonu wakacyjnego.
    > Aby było jasne -- to nie jest bon papierowy, stemplowany, ale
    > bon przysyłany m@ilem, zatem odpada problem zaniedbania poczty. :)
    > Można tez ten bon przysłać (w razie potrzeby) wielokrotnie bez
    > obawy o jego wielokrotne (czyli niezgodne z przeznaczeniem)
    > wykorzystanie.

    Wkrótce minie miesiąc -- bonu nie ma. Electro.pl sypie spamem,
    więc zna mój m@il, ale bonu nie przysłał do tej pory.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 92. Data: 2013-09-03 12:46:01
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    > "Trybun" kvk7mb$vg6$...@u...news.interia.pl

    > Ja jestem wrażliwy na ,,te'' sprawy, dlatego
    > często sprawdzam, czy mi przypadkiem ;) nie ubywa.

    Prawidłowa postawa!..;-) Przy użytkowaniu dwusimowca szczególnie trzeba
    zwracać na to uwagę.

  • 93. Data: 2013-09-03 12:46:35
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" kutl01$kro$...@n...news.atman.pl

    > Wkrótce minie miesiąc -- bonu nie ma. Electro.pl sypie spamem,
    > więc zna mój m@il, ale bonu nie przysłał do tej pory.

    No cóż - uroki kupowania przez internet.

  • 94. Data: 2013-09-03 17:27:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l04el7$fp8$...@u...news.interia.pl

    > Prawidłowa postawa!..;-) Przy użytkowaniu dwusimowca
    > szczególnie trzeba zwracać na to uwagę.

    Diabeł podkusił mnie, aby sprawdził SipDroida na Monsterze.

    Media5fone
    https://play.google.com/store/search?q=Media5fone&hl
    =pl
    daje dobrą jakoś rozmów po Aero2, ale bezpłatnie jest
    lekko uprzykliwy i daje wtedy tylko jedno konto SIP.

    SipDroid daje bezpłatnie dwa konta SIP.

    Natywny telefon daje wiele kont, stale jest w kontakcie,
    ale daje złą jakość rozmów -- i **chyba** wiem, dlaczego
    tak jest.

    3CX uruchamia się zninacka -- zupełny absurd!

    Ale SipDroid to dopiero program! Sam dzwoni!!
    Zadzwonił na ostatni numer, jaki ,,wykręcałem''
    (i na który dodzwoniłem się) komórką. ,,Rozmowa''
    trwała 30 sekund i kosztowała 12 groszy -- stąd
    wiem, że miała miejsce, gdyż z konta zeszły grosze.

    Nie wiem, dlaczego Media5fone czy SipDroid nie może stale nasłuchiwać.
    Tuż po rozmowie te aplikacje nie dają połączenia a czasami same z siebie
    wyrejestrowują się i czasami trzeba rejestrować ręcznie. Ten Sipfone,
    który jest w systemie Monstera stale nasłuchuje, także tuż po zakończeniu
    rozmowy, ale niestety jakość rozmów bywa tragiczna.

    Wcześniej było jeszcze gorzej -- aplikacje pokazywały rejestrację ale
    nie były w kontakcie. Problem został rozwiązany przez pojawienie się
    twardej :) konkurencji w postaci EasyCall -- FCN naprawił swój błąd
    w parę miesięcy po tym, jak EasyCall wrzucił swoje usługi na nowe,
    sprzedawane w galeriach/masowo tablety.

    -=-

    Moim zdaniem nadszedł już czas na TCP dla VoIP. Na razie VoIP zwykle
    chodzi po UDP, co kaleczy rozmowy. Media5fone jakoś sobie z tym radzi.
    Bywa, że głos jest jakoś zdeformowany, ale nie ma trzasków i dużych
    braków pakietów.

    W natywnym telefonie są trzaski i duże wyrwy w pakietach, gdy połączenie jest
    słabe. Ten natywny telefon nie daje możliwości żadnych zmian w ustawieniach.

    -=-

    Znalazłem aplikację telefoniczną dającą głos mego rozmówcy z przodu,
    czyli normalnie, ale ta aplikacja jest dedykowana do konkretnych
    SIPoperatorów i moich tam nie ma.

    -=-

    SipDroida wywaliłem natychmiast. Sam dzwoni i czasami trudno
    zakończyć rozmowę także wtedy, gdy aplikacja nie dzwoni
    samodzielnie. To aplikacja do wyciągania pieniędzy, dobra
    dla złych operatorów.

    -=-

    Konkurencją dla Monstera był dla mnie taki telefon jak ten:

    Yarvik Ingenia X1 5.3" - SMP53-210
    http://www.yarvik.com/pl/product/smartphones/ingenia
    /SMP53-210/

    Nie wiem, czy mierzy oświetlenie (a jest to istotne) i chyba nie ma BT3.

    -=-

    Oglądałem wstydliwe Alcatele -- nie znalazłem tam dziurek
    do restartowania, ale być może źle (nieuważnie) oglądałem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 95. Data: 2013-09-04 19:11:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l04em6$fp8$...@u...news.interia.pl

    > No cóż - uroki kupowania przez internet.

    Niestety tak. Najgorsze jest jednak rozbijanie życia -- życie
    rozdrabnia się, rozwadnia, człowiek nie może robić tego, co
    zamierzał a na dodatek nabiera obaw przed kolejnymi zakupami
    tego typu.

    Postanawiam, że nie będę kupować u kogoś, kto ma choćby jedną
    niezałatwioną sprawę -- choćby jednego klienta niezadowolonego.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'