    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ergonomia w domu - książki
    Date: Fri, 10 May 2013 12:41:04 +0200

    W dniu 09.05.2013 21:34, nadir pisze:
    > Ja dla dzieciaków zastosowałem inny patent.
    > Włączniki na normalnej wysokości zrównolegliłem kawałkiem przewodu z
    > wyłącznikiem od lampek.

    Zrobiłeś czy myślisz że takie coś będzie dobre?
    Bo jak byś zrobił, to już po pierwszym użyciu byś wiedział że jak
    dziecko włączy światło na tym dyndającym wyłączniku, to wyłączyć go
    można też tylko tym dyndającym wyłącznikiem, próba wyłączenia klawiszem
    spowoduje zdublowanie zamknięcia obwodu, wtedy to wyłączenie tym
    przyciskiem na sznurku nic nie da, znów trzeba nacisnąć klawisz.. wkurw
    gwarantowany pierwszego dnia od zainstalowania tego patentu.
    Rozwiązaniem jest zastosowanie wyłączników schodowych/krzyżowych ale
    takie nie występują w wersji na kabel, a w szczególności takim nie jest
    ten który zaprezentowałeś na zdjęciu.