  • Data: 2019-12-13 10:47:53
    Temat: Re: Falownik i bilans mocy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 13 Dec 2019 00:56:55 -0800 (PST), Budyń

    > przecież 20% (i to z tego czego nie zużyjesz na bieżąco)
    > to niewiele, pewnie żaden bufor sie nie bedzie kalkulował.

    Ja tylko odpowiadam jak to obejść, gdyby kogoś bardzo to uwierało. Zresztą
    to nie są jałowo wydane pieniądze, bo zostaje też "UPS" domowy jakby pruntu
    zabrakło. Od bidy w zimie można to też ładować tanim prądem a zużywać w
    drogim -- i też się jakoś tam będzie amortyzować.

    --
    Pozdor
    Myjk