  • Data: 2017-11-10 12:38:53
    Temat: Re: Farba do betonu wodorozpuszczalna. Czy warto ?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2017 o 20:45, Swift pisze:
    > Witam
    > Mam do pomalowania betonową podłogę w kotłowni. Główny powód, to stałe pylenie przy
    zamiataniu betonu. Od jakiegoś czasu dostępne są farby do betonu typu eco -
    wodorozpuszczalne, takie, jak np. ta:

    > https://www.bricoman.pl/farby-srodki-do-drewna/farby
    -uniwersalne-i-specjalistyczne/farby-do-betonu/senti
    c-f-do-betonu-szary-750ml

    > Wdzięczny będę za poradę i doświadczenia z malowamia takimi farbami.
    Na temat farb wodorozcieńczalnych nie będę pisał, bo mam z nimi jak
    najgorsze doświadczenia i mogę być stronniczy.
    W garażu maluję od lat farbą do posadzek firmy Nofar. Litr kosztuje
    13,50 zł (netto). Jest wydajna, trzyma dobrze, z wyjątkiem miejsc pod
    oponami, gdzie po roku-dwóch odłazi z powodu odparzania.
    Mam też tą farbą pomalowany fundament ogrodzenia i po 4 latach jest
    wszystko ok.
    Jacek