  • Data: 2009-03-30 09:24:24
    Temat: Re: Filtr odwróconej osmozy - jaki, gdzie?
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " toolpusher" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gqpuo1$n58$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Podłącze się pod temat. U mnie problemem jest twardość wody (woda
    > studzienna - Karpaty) - czy taki zestaw ją zmiękcza czy to jest zestaw
    > przystosowany tylko do wody miękkiej jako że na końcu jest mineralizator
    > dolomitowy. Czy jest taki zestaw mały na jedno ujecie do zmiekczania
    wody -
    > pomijam tu filtr typu "Dafi" z żywica jonowymienną.

    Hm, a wydawałoby się, że wystarczy pogooglować na temat RO (reverse
    osmosis) czyli odwróconej osmozy i można dowiedzieć się jak to działa i ile
    u kogo kosztuje. Można kupić tez filtry jak i komponenty - gdy ktoś chce sam
    sobie złożyć lub wymienić zuzyte wkłady czy uszkodzone części.
    Filtr RO pracuje na każdsej wodzie i nie potrzeba w zasadzie innych
    filtrów czy zmiękczaczy, choć ich zastosowanie odciąża filtr, wkłady
    wystarczają wtedy na dłużej.