    From: Artur Lew <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Filtr odwróconej osmozy - jaki, gdzie?
    Date: Mon, 30 Mar 2009 23:43:41 +0200

    toolpusher wrote:
    > Pozwoliłem sobie przeglądnąć całą galerię i nie widzę wylewki dodatkowej
    > w zlewozmywaku. Czyż byś zamontował pózniej czy ukryłeś pod blatem?
    Hmm, moge Ci zrobic fotke jak chcesz :)
    Wylewka jest pojedyncza ale ma dwa kraniki umieszczone z boku.
    Od spodu ida oczywiscie dwa wezyki (podlaczenia takie jak reszta RO
    czyli plastikowy wezyk wysokocisnieniowy).
    Piekne to nie jest moze ale wazne ze funkcjonalne i mozna dokupic w
    razie czego. Wylewka oczywiscie byla w komplecie podobnie jak wszystkie
    potrzebne redukcje.
    Co jeszcze fajne to ten koles na Allegro montuje Ci calosc wezykow
    dzieki czemu zaoszczedzasz z godzine roboty nie majac wprawy.
    Montaz calosci to kilkanascie minut lacznie z przeplukaniem instalacji.
    Dodatkowo dostalem 3 komplety filtrow :)

    > Inne pytanie czy ten organizer do szuflad Blum'a masz oryginalny czy
    To na pewno oryginal. Nie pamietam ile kosztowal dokladnie ale
    sumarycznie na szuflade cos kolo 50 - 60 zl, kazdy element kupujesz
    oddzielnie. Z drugiej strony robilem calosc sam i zamiast placic 300 -
    500 zl za szuflade w firmie to wychodzilo mi jakies 150 za duza szuflade
    + organizer. Wiec nie ma w takim przypadku co tak oszczedzac do konca bo
    to co zaoszczedzisz na jednej - dwoch szufladach to organizery do calej
    kuchni :)

    > kupowałes gdzieś indziej taniej np. Ikea bo ten system w Ikei szuflad to
    Hmm nie sadze zeby byl na ich licencji. Chyba ze masz na mysli prowadniki.
    Te powinny miec widoczne logo Bluma - ja mam np Carga z Rejsu ale na
    okuciach Bluma.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom