  • Data: 2019-10-11 08:16:00
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 10 Oct 2019 15:29:11 +0200, Sir_Robak

    > Ok przy dużym kontenerze ile wyjdzie za zestaw jak z aukcji?
    > Pytam pod kątem opłacalności/dostępności/gwarancji.

    Jak już wspominałem, ze szwagrem będziemy ciągać mono (a nie poly jak w
    aukcji -- znaczy poly też niby mają w ofercie jakby ktoś bardzo chciał). W
    ostatniej ofercie dali nowy panel mono 390W (większy gabarytowo) + growatt,
    i to mi wychodzi przy obecnej cenie $ (4zł, ale liczę że coś zacznie w
    końcu spadać poniżej tych 3.8) w porywach 1700 zł netto /kWp. Podkreślam
    ponownie, że zawsze podawać będę cenę netto, bo jaki VAT się doliczy to
    zależy od tego czy odkupi to instalator czy pójdzie prywatnie.

    --
    Pozdor
    Myjk