  • Data: 2017-02-25 08:33:22
    Temat: Re: Frez rabbeting
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 24 lutego 2017 21:57:11 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > A przemyślałeś jak będziesz usuwał z niego wodę po deszczu?
    > Może lepiej byłoby zrobić ramę drewnianą ciut mniejszą od tafli szkła a
    > szkło tylko położyć na tym?

    Kilka lat z drewnianą ramą stał i woda albo spływała albo odparowywała więć i z
    aluminium problemu nie powinno być
    Stół już jest rame mniejszą jak radzisz mógłbym zrobić ale wtedy konstrukcje stołu
    musiałbym zmniejszyć.
    Tak mi się wydaje, ale zerkne i pomierzę w wolnej chwili. No i żeby to szkło się nie
    przesuwało po tej ramie trzeba by jakoś zamocować