eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFundament kompromis między zdrowym rozsądkiem a skąpstwem › Re: Fundament kompromis między zdrowym rozsądkiem a skąpstwem
  • Data: 2020-03-28 06:15:58
    Temat: Re: Fundament kompromis między zdrowym rozsądkiem a skąpstwem
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-27 o 10:10, Baczek pisze:
    > Planuje budowę drewnianego domku o wymiarach 6 x 8m.
    > Dach dwuspadowy, na poddaszu ewentualne miejsce na sen jak goście dojadą.
    > Grunt, to sypki piasek, taki do piaskownicy.

    Piasek do piaskownicy to typowy drobny żwir, który potrafi się
    zagęszczać. Sypki piasek to taki z plaży - który nie ma ostrych krawędzi
    (bo jest wypłukany przez morze) i zagęszczać go trudno.

    Ten pierwszy jest wymarzony na budowę. Ja przed budową płyty
    fundamentowej pod dom szkieletowy nawiozłem takiego ponad 500 ton.

    --
    MN