    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Fundamenty, a wielkosc budynku
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 19 Jul 2016 10:06:32 +0200

    Mon, 18 Jul 2016 21:20:04 +0200, gobo

    > Okazalo sie jednak w zeszlym tygodniu, ze budowlaniec
    > wyrobil sie wczesniej i wszedl mi 5 dni temu na dzialke.

    Skoro kwestia fundamentów wyjaśniona, to ja z innej beczki. :P

    Jak cenowo ekipa? Spotkałem sie z trzema wykonawcami w zeszłym tygodniu.
    Jeden, Ukrainiec, krzyknął 50 tys. netto. za SSO (z dachem). Drugi
    podobnnie. Trzecia ekipa robi tylko murarkę i chcą 15 tys. netto. Do tego
    mam ew. ekipę od dachu (robili szwagrowi i dwa lata temu mi też na dachu
    kładki blachodachówkę) i ci chcą 10 tys. netto.

    Poza tym policzyłem wstępnie materiały dla SSO i wyszło mi coś
    nieprzyzwoicie mało, bo raptem 120 tys. zł brutto (z V23%) a łapałem już z
    cenami raczej ponad średnimi (w tym m.in. 270m2 nośnych z silki, 3.5T
    stali, 40m3 betonu, pustaki na strop, ocieplenie, wieźba z pokryciem). Z
    pół roku wcześniej dostałem wycenę na robociznę z materiałem i z V8%
    policzyli całość 250 tys. zł. :|

    --
    Pozdor
    Myjk