  • 1. Data: 2017-02-07 22:58:23
    Temat: Fuszerka, balustrada w styropianie
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    http://www.tvn24.pl/spadli-z-pierwszego-pietra-przez
    -fuszerke-budowlancow,713527,s.html

  • 2. Data: 2017-02-07 23:07:23
    Temat: Re: Fuszerka, balustrada w styropianie
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 lutego 2017 22:58:23 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > http://www.tvn24.pl/spadli-z-pierwszego-pietra-przez
    -fuszerke-budowlancow,713527,s.html

    czytali ciebie na grupie i zamontowali bez mostków cieplnych :)

    b.

  • 3. Data: 2017-02-07 23:22:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To oni odcieli barierke zeby plyte przymocowac. Jak by to byl nowy budynek to jest to
    moze nie mozliwe ale prawdopodobne. W starym barierka byla wmurowana od nowosci. Cos
    lipe gonia frajerom.

  • 4. Data: 2017-02-08 11:04:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 7 Feb 2017 22:58:23 +0100, KIKI

    > http://www.tvn24.pl/spadli-z-pierwszego-pietra-przez
    -fuszerke-budowlancow,713527,s.html

    To przecież barierka ozdobna!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2017-02-08 11:45:55
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 08.02.2017 11:04, Myjk wrote:
    > Tue, 7 Feb 2017 22:58:23 +0100, KIKI

    -fuszerke-budowlancow,713527,s.html

    > To przecież barierka ozdobna!

    Kiedyś był news, wiele lat temu, że kraty w komisariacie policji tak
    obsadzili.

  • 6. Data: 2017-02-08 11:49:55
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    o tu hahaha

    http://katowice.wyborcza.pl/katowice/1,35019,9084766
    ,Kraty_w_styropianie__a_przestepcy_na_wolnosci.html?
    disableRedirects=true

  • 7. Data: 2017-02-08 14:06:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 8 Feb 2017 11:49:55 +0100, KIKI

    > o tu hahaha
    > http://katowice.wyborcza.pl/katowice/1,35019,9084766
    ,Kraty_w_styropianie__a_przestepcy_na_wolnosci.html?
    disableRedirects=true

    Styropian jednak energooszczędny jest. Dzięki temu tyle mniej pomieszczeń
    do ogrzania mniej gęb do wyżywienia. I ludzie odetchnąć mogą. Same zalety.
    A niektórzy nadal twierdzą, że styropian to zło, bo termos z domu robi. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2017-02-08 15:02:39
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.02.2017 22:58, KIKI wrote:
    > http://www.tvn24.pl/spadli-z-pierwszego-pietra-przez
    -fuszerke-budowlancow,713527,s.html

    Grozi do 3 lat pozbawienia wolności... mało IMO.

    To jest przecież działanie z premedytacją a nie jakiś błąd konstrukcyjny.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2017-02-09 01:26:51
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <589af6e2$0$647$65785112@news.neostrada.pl> KIKI napisal(a):

    > Kiedyś był news, wiele lat temu, że kraty w komisariacie policji tak
    > obsadzili.

    Obsadzić to można aktora w roli.
    Barierka była OSADZANA. Albo i nie.
    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga, gg1100100111000000111010

  • 10. Data: 2017-02-09 17:44:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-02-09 o 01:26, Zb. Drwiega pisze:

    > Obsadzić to można aktora w roli.
    > Barierka była OSADZANA. Albo i nie.

    No popatrz, a ja myślałem, że osadzić to można skazanego w więzieniu, a
    barierki to się mocuje ;)

    "Polska język, trudna język"