  • 1. Data: 2009-06-25 12:56:51
    Temat: Garaż blaszany - Co na podłogę ?
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    Witam mam garaz podobny do tego:

    http://images04.olx.pl/ui/2/58/77/26565177_1.jpg

    Stoi on obecnie na golej ziemi, chce zeby stal z 15-20 cm wyzej (zeby
    woda do srodka nie wchodzila tak jak po tej nocy zalalo :) i w srodku
    beton wylac. Teraz pytanie jak to zrobic gdy nie mam mozliwosci
    przesuniecia garazu, i jak robic z tym betonem? ( ile wody, piachu i
    betonu w proporcjach dac? garaz bedzie sluzyl do parkowania auta
    osobowego) hmm tak mysle jakby moze 4 plyty w rogach garazu postawic i
    beton wylac a te plyty juz na stale zostawic? tylko jak szalunek
    zalozyc? w srodku garazu?, na zew ? Chce to wszystko zrobic sam z
    dwoma kolegami tylko potrzebuje informacje jak do tego sie zabrac,
    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-27 10:09:36
    Temat: Re: Garaz blaszany - Co na podloge ?
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Uzytkownik "Lukasz" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...

> [...]
    > zalozyc? w srodku garazu?, na zew ? Chce to wszystko zrobic sam z
    > dwoma kolegami tylko potrzebuje informacje jak do tego sie zabrac,

    Proponuje pare solidnych desek lub okraglych krokwi podlozyc pod garaz. I
    spokojnie we trzech przesuniecie go w inne miejsce, zeby nie przeszkadzal przy
    robieniu wylewki. Podobna technika przy wciaganiu garazu na beton. Gdyby to
    nie wypalilo to mozna zawsze rozkrecic. Jak chcesz w srodku beton wylewac to
    nie trzeba juz nic kombinowac w rogach. Zrob wylewke troche wieksza od garazu,
    aby z kazdej strony wystawalo po pare cm. Ktos tu pisal, ze mu sie woda wlewa
    to nie zapomnij porobic niewielkich spadkow po bokach. I na koniec garaz
    trzeba przytwierdzic do betonu np. 2ma lachowkretami, bo inaczej wichura
    zdmuchnie.

    --
    pozdr Z.

  • 3. Data: 2009-06-27 10:22:51