eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGaraż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz? › Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
  • Data: 2017-03-29 17:59:58
    Temat: Re: Garaż drewniany szkieletowy - czym wykończyć ściany od wewnątrz?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-29 o 09:06, Marcin N pisze:

    > Toż będzie ogrzewany: gruntem i ścianą domu, do którego jest
    > przyklejony (ściana zaizolowana 20 cm wełny).
    >
    > Nie popadałbym w depresję.

    Akurat w tym przypadku Budyń ma rację. Albo ogrzewany garaż z izolacją,
    albo nieogrzewany i taki, żeby w nim wiatr hulał.

    To co Ty zamierzasz jest bezsensownym wydatkiem kasy, który może
    przysporzyć Ci wiele problemów.

    Z garażem jest ten problem, że wjeżdżasz do niego autem oblepionym
    śniegiem i błotem. Ponadto jednym z produktów, które wytwarza samochód
    spalając dowolne paliwa to woda w postaci pary wodnej. Ciepło samochodu
    będzie chwilowo podnosiło temperaturę w garażu. Parowanie wody z
    topniejącego śniegu, błota oraz para wodna ze spalin będą nasycać
    powietrze, a następnie będzie się skraplała na zimnych powierzchniach
    ścian, podłogi, sufitu i drzwiach.

    Aby się pozbyć tej wilgoci garaż musiałby być ogrzewany, a ciepłe,
    wilgotne powietrze usuwane wentylacją.

    Na ogrzewanie ziemią czy zaizolowaną ścianą domu w ogóle bym nie liczył.