  • Data: 2018-04-11 11:51:03
    Temat: Re: Gaśnica w chałupie
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 kwietnia 2018 11:23:57 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Macie gaśnicę/gaśnice w chałupach? Jak tak, to jakie?
    > Zastanawiam się czy by nie warto było kupić i postawić
    > gdzieś dla świętego spokoju. Jedyne gaśnice, które są
    > w okolicy to ta bieda samochodowa 1kg. Jak już warto by
    > kupić coś, to nie za bardzo mam pojęcie jaki typ i jaka
    > wielkość, żeby miało to sens inny niż ozdoba...
    > Z innej mańki, to mam niedaleko chałupy (jakieś 40m)
    > głęboki rów, którym płynie taka mini rzeka. Może zamiast
    > gaśnicy kupić jakiś mini agregat gaśniczy z wężem? ;)

    Dostaliśmy na parapetówę gaśnicę :) Taka dość mała ale na oko ze 2-3 x
    większa od samochodowej. Użyłem jej raz jak jakiś debil przytargał i
    podpalił oponę samochodową pod kilkudziesięcio-letnim dębem który rośnie
    w granicy mojej działki. Psyknąłem, proszek leciał może z 3-4 sekundy,
    ogień nawet na chwilę nie przygasł ;) Skończyło się akcją straży pożarnej.

    Także jak już chcesz kupić z myślą żeby była przydatna to by musiała być
    raczej jakaś większa, kilkunasto kilowa na pewno.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.