  • Data: 2018-04-11 20:41:21
    Temat: Re: Gaśnica w chałupie
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W biurach proszkowe 6-ki w ilości 2x ustawa przewiduje, na hali tylko i
    wyłącznie śniegowe (szkoda wyposażenia). W domu podobnie, jak wiaderkiem
    nie ugasisz, to proszkiem tym bardziej, a urąbane będziesz miał
    dosłownie wszystko. W serwerowni chciałem halonową, ale wytłumaczono mi
    że nielegalna i sprzedano coś co je zastąpiło, tania nie była.

    Moim zdaniem (nie znam się za bardzo, bazuję na tym co mi wytłumaczono i
    polecono dla siebie) lepiej kupić najmniejszą śniegową niż nawet większą
    proszkową. Zbunkrować w jakimś dostępnym i mało przeszkadzającym miejscu
    w piwnicy i tyle.

    Miłego.
    Irek.N.