  • Data: 2018-04-11 21:09:57
    Temat: Re: Gaśnica w chałupie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2018 o 20:39 Lisciasty <l...@p...pl> pisze:

    > Tylko jak chłopy piszą proszkowa generuje syf...
    > Do wyboru widzę pianowe, mgłowe, płynowe, śniegowe, pewnie jest tego
    > jeszcze drugie tyle. Nie chce mi się za bardzo z tego doktoryzować kufa

    Ja to kupiłem ze względu na kocioł w kotłowni. Lepszy syf z gaśnicy niż o
    5 min za późno zareagować na ogień (bo szlaufa z wodą nie ma pod ręką, lub
    wody akurat nie ma w kranie bo jest awaria). Jak są lepsze to jasne, że
    warto kupić inne/lepsze gaśnice. Mi się z tego nie chciało doktoryzować -
    kupiłem dokładnie takie jakie są firmach gdzie przebywam. Zapłaciłem chyba
    poniżej 200PLN za 2 sztuki.

    TG