  • Data: 2018-04-11 22:23:44
    Temat: Re: Gaśnica w chałupie
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    > Zamiast gasnic mialbym tryskacz. Z ciekawosci sprawdzilem ile kosztuje. Sztuke
    nowke nie smigana mozna kupic za 30 zlotych z ogonkiem. W przeciwienstwie do gasnicy
    zadziala nawet jak nikogo nie bedzie.
    Sam tryskacz może tyle kosztować.Do tego instalacja i gwóżdż programu:czujnik.
    Najlepiej taki, który wcześniej wyłączy prąd.Czyli i instalacja.
    No i feler: sam włączy, ale sam nie wyłączy wody...
    Natomiast gaśnica śniegowa przy drzwiach przyda się również do samoobrony.
    Nie wiem, czy częściej niż do pożaru.
    Pozdro.abomito