  • Data: 2018-04-11 21:14:21
    Temat: Re: Gaśnica w chałupie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 kwietnia 2018 20:45:55 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Zamiast gasnic mialbym tryskacz. Z ciekawosci sprawdzilem ile kosztuje. Sztuke
    nowke nie smigana mozna kupic za 30 zlotych z ogonkiem. W przeciwienstwie do gasnicy
    zadziala nawet jak nikogo nie bedzie.

    Tak ostatnio lobbujesz za tym peletem że zacząłem zwracać na niego uwagę
    W moim mieście w 2 miejscach go sprzedają w cenie 15zł za 15kg worek
    Na olx w promieniu 30km 3 oferty od 820zł do 950zł za tone
    Piszą o 19kJ/kg
    W tej samej cenie jet ekogroszek(25kJ.kg), za ok 1tyszł/tona węgiel orzech(29kJ/kg)
    Jako alternatywa dla węgla to ten pelet nie bardzo więc ale tragedi nie ma