  • Data: 2009-01-14 23:51:29
    Temat: Re: Gazowy w łazience - jak wymienić bimetal?
    Od: "Jackare" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To na pewno elektroda jonizacyjna, która po prowizorycznym oskrobaniu
    > umożliwia zapłon palnika głównego. Ale na krótko. Jak ją zdemontować???
    > Jest wsadzona, wkręcona, czy jakoś inaczej? Wyciągnąć ją do góry?
    > Wykręcić?

    Jalk zwał, tak zwał będzie to zwykła termopara, tylko mądrze i marketingowo
    nazwana. A wyciąga się ją w każdym kotle inaczej i będzie zapewne na stałe
    połączona ze swym przewodem którego koniec będzie wkręcony lub inaczej
    przymocowany w okolicy elektrozaworu zabezpieczającego przed wypływem gazu.
    W nowszych rozwiązaniach może być ona osadzona w izolatorze ceramicznym i
    umocowana w jakiejś blaszce wsuwanej lub zahaczanej w pobliżu palnika
    zapłonowego (świeczki)