  • 1. Data: 2012-08-01 10:44:48
    Temat: Gdzie kupić małe wiertła typu "bit"?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Miałem wśród dodatków do małej wkrętarki - wiertła. Małe średnice:
    1.5-3.0mm. Niestety się zużyły i nigdzie nie widzę takich do kupienia.

    Gdzie takie znajdę? Powinny mieć końcówkę typu "bit" - czyli taką typową
    dla końcówek wkrętów.

    --
    MN

  • 2. Data: 2012-08-01 11:48:37
    Temat: Re: Gdzie kupić małe wiertła typu "bit"?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]

    > 1.5-3.0mm. Niestety się zużyły i nigdzie nie widzę takich do kupienia.

    > Gdzie takie znajdę? Powinny mieć końcówkę typu "bit" - czyli taką typową

    Widziałem kiedyś w Leroy Merlin

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2012-08-01 13:22:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marcin N pisze tak:

    > Gdzie takie znajdę? Powinny mieć końcówkę typu "bit" - czyli taką
    > typową dla końcówek wkrętów.

    Wczoraj widziałem takie w Jula.

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2012-08-01 13:41:43
    Temat: Re: Gdzie kupić małe wiertła typu
    Od: "Majka" <m...@N...gazeta.pl>

    Marcin N <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > 1.5-3.0mm. Niestety się zużyły i nigdzie nie widzę takich do kupienia.
    >
    > Gdzie takie znajdę? Powinny mieć końcówkę typu "bit" - czyli taką typową

    Sprawdź na Allegro.
    W sklepach tradycyjnych - są w Castoramie, najmniejsze 1mm, dalej 1,5, 2,
    2,5, aż do chyba 10mm. Przynajmniej takie widziałam kupowane na sztuki.
    Koszt tych najmniejszych to chyab 6 złotych za jedno.

    Majka

  • 5. Data: 2012-08-01 19:22:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > Wczoraj widziałem takie w Jula.

    a dziś spenetrowałem OBI pod katem promocji
    i też są, w zestawie tylko że 72zł :/

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2012-08-02 07:59:41
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 01 Aug 2012 10:44:48 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    >1.5-3.0mm. Niestety się zużyły i nigdzie nie widzę takich do kupienia.
    >
    >Gdzie takie znajdę? Powinny mieć końcówkę typu "bit" - czyli taką typową

    moj kolega ma wkretarke (taka typowa) co ma normalne mocowanie typu
    zaciskowa szczeka i do tego wklada tylko mocowanie typu bit. Wiec tu
    nie ma problemu z wiertlami.

    --
    ThinkXtra