  • Data: 2010-10-14 21:21:09
    Temat: Re: Glizdy jedza dach
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości
    news:1j794p5faem0b.zdzvbvprzfv1.dlg@40tude.net...

    > Kłania się stosowanie mokrego drewna na więźbę.

    Pudlo, lezalo caly rok.
    Klania sie robienie w bola przez producentow impregnatow. Gdybym wiedzial,
    ze nie zabezpiecza to kupilbym taki co zabezpiecza, albo pomalowal
    dedykowanym Hylotoxem pierwszy raz i innym na grzyby drugi raz. Obawiam sie,
    ze wielu z nas tak ma tylko nie wszyscy o tym wiedza. Latem wieczorami
    slychac charakterystyczne skrobanie w drzewie. W welnie tego nie slychac a
    krokwie jak pudelka z zapalkami, z czasem nieco siada.

    Pozdro.. TK