eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domGlosna praca pralki mastercook pte1036 (ladowana od gory) › Re: Glosna praca pralki mastercook pte1036 (ladowana od gory)
    From: Sebcio <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Glosna praca pralki mastercook pte1036 (ladowana od gory)
    Date: Thu, 26 Feb 2009 21:42:39 +0100

    Seba pisze:

    > Jak z tymi nozkami? Mam idealny pion pralki, a w czasie pracy dosc mocno
    > drga/kiwa. W spoczynku nie wyczuwam luzow. Kombinowac?

    To nie tyle kwestia pionu, lecz tego by wszystkie nóżki przenosiły to
    samo obciążenie, dlatego kombinuj :) Poza tym - powiem szczerze -
    czasami nie da się uniknąć małego spacerku pralki, jeśli ją
    przeładujesz. Teoretycznie pralki mają system wyważania ładunku, ale nie
    zawsze dane jest mu zadziałać jak należy. Starsze pralki nie wirowały
    prania z taką prędkością jak współczesne, więc problem przeładowania nie
    był tak widoczny.

    W ostateczności zawsze masz pokrętło obrotów - możesz ustawić na około
    500 obrotów na minutę, co chyba odpowiada starym "Polarom" :) Nie
    powinna tańczyć a i dźwięki będą dużo bardziej dyskretne niż przy 1000... :)

    Ja nie mam potrzeby wirowania na maksa, bo u mnie w domu pranie
    odwirowane na 400 obrotów schnie przez noc. Warto więc zastanowić się,
    czy naprawdę potrzebujesz tego tysiąca obrotów ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio