    From: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gruntowanie i malowanie tynków gipsowych
    Date: Wed, 11 Feb 2009 14:18:00 +0100

    Użytkownik "..::Adam::.." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gmuenq$jvv$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > malarz gada, że najpierw zagruntuje (1/3 uni grunt 1/3 woda 1/3 emulsja) a
    > potem od razu można na to malować białą emulsją i potem na to ew. kolor.
    > Czy ta jedna warstwa gruntu wystarczy? Mnie się wydaje że nie, ale
    > zrobiłem test i nakładając 2 warstwę jego gruntu już nic nie wsiąka w tynk
    > Jak to u Was zrobiliście?

    Najważniejsze by po gruntowaniu odczekać 24h. Cyklicznie pojawiają siętu
    skargi tych co nie odczekali i mają nierównomierny kolor.

    A czy mieszać grunt z wodą i farbą to są różne szkoły. Ja nie mieszam.
    Wyremontowałem już wiele mieszkań i zwykle używałem UniGruntu Atlasa - nigdy
    żadnych problemów. Raz inwestor kupił coś marketowego i ściana po
    gruntowaniu piła wodę, a klej do tapet nie chciał siętego trzymać.

    A jedna warstwa w zupełności wystarczy.

    Po odczekaniu możesz dawać od razu kolor. Nie ma potrzeby malować na biało
    białych ścian :-)

    Pozdrawiam
    Winetoo