  • 1. Data: 2010-10-30 13:42:10
    Temat: Grupowicz się żeni:)
    Od: Paco <j...@g...com>

    Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    http://pokazywarka.pl/pomaganie/

  • 2. Data: 2010-10-30 18:05:22
    Temat: Re: Grupowicz się żeni:)
    Od: Kadar <o...@g...com>

    On 30 Paź, 15:42, Paco <j...@g...com> wrote:
    > Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)http://pokazywarka.pl/pomaganie/

    ja poparlem
    Powodzenia i pozdrawiam
    KADAR

  • 3. Data: 2010-10-30 18:38:48
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    W dniu 2010-10-30 20:05, Kadar pisze:
    > ja poparlem
    > Powodzenia i pozdrawiam
    > KADAR
    Masz mój głos

    SALAMON

  • 4. Data: 2010-10-30 18:53:09
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    a ja nie znam tego spamera i mam go w dupie

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/ >

  • 5. Data: 2010-11-05 22:04:23
    Od: Paco2 <j...@g...com>

    On 30 Paź, 19:53, "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> wrote:
    > a ja nie znam tego spamera i mam go w dupie
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/>

    Witam ponownie. Rozesłałem tą wiadomość na kilka grup i zdania się
    podzielone, niektórzy mnie mieszają z błotem, niektórzy przeciwnie.
    Jedna osoba mi napisała: "Taka polska mentalność, że ludzie nie lubią,
    gdy ktoś chce coś wygrać". Inni piszą "weź się do pracy leniu" itp.
    Otóż, od wtorku zaczynam stała pracę (operator wózka). Nie jest to dla
    mnie proste, ponieważ jestem na 4 roku dziennych studiów i w trakcie
    pisania projektu inżynierskiego. Ale muszę. Znalazłem ten konkurs
    przypadkiem i pomyślałem, dlaczego nie? Przeciez musze zrobić remont
    całego mieszkania, niech chociaż część wydatków mnie ominie. Regulamin
    nie zabrania reklamowania swojego projektu - przeciwnie - zależy na
    rozgłosie. Dziś rano byłem na 9 miejscu. Teraz jestem na drugim.
    Komisja usuneła 7 projektów przede mną, za manipulacje zmiennym IP i
    głosowaniem na swoje prace. To jest oszukiwanie. Więc nadal prosze o
    głosy - Z poważaniem - J i M

  • 6. Data: 2010-11-06 07:57:32
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Prubuj dalej znajda sie tacy, ktorzy popra cie.

    KADAR

  • 7. Data: 2010-11-06 09:04:50
    Temat: Re: Grupowicz sie zeni:)
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    j.googlegroups.com...
    > Prubuj dalej znajda sie tacy, ktorzy popra cie.

    kretynów nie brakuje

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul

  • 8. Data: 2010-11-06 11:29:42
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 6 Lis, 08:57, Kadar <o...@g...com> wrote:
    > Prubuj dalej znajda sie tacy, ktorzy popra cie.

    Podoba mi sie dzisiejsze podejscie do Fair Play.
    Ale coz. Kasa nie smierdzi.