eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGrzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;) › Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Grzanie gazem. Moje obserwacje i pewnie kolejna dyskusja;)
    Date: Sat, 24 Dec 2011 14:50:49 +0100

    "Robert G" <r...@g...pl> wrote:

    > Ale wizję roztoczyłeś...
    > Nie powiem, żebym w kotłowni miał laboratorium, no ale te Twoje opisy trochę
    > przerażają... nawet mnie - groszkowca :-))).
    > Trochę przesadziłeś :-))) Nie jest tak strasznie.

    Być może nie wszędzie tak jest. To pierwsza groszkowa kotłownia jaką widziałem,
    bo u mnie na osiedlu nie wolno opalać węglem, a u rodziców i teściów niemal
    wszyscy poprzerabiali kotłownie węglowe na gazowe 20 lat temu.
    Niemniej teraz już nie uwierzę, że kotłownia węglowa może być czysta, podobnie
    jak skład opału. Ten kolega, u którego byłem, jest kreślarzem, projektantem,
    który o czystość i detale dba jak mało kto. Przykład: widoczne jętki na poddaszu
    szlifował już zamontowane, następnie naturalne pęknięcia uzupełniał szpachlówką
    do drewna a miejsca wypełnione paćkał dodatkowo jakimś mazakiem w kolorze złoty
    dąb, aby odtworzyc naturalne sosnowe słoje :) Kto tak robi? Ja się za głowę
    złapałem.

    --
    Bartek