  • Data: 2010-01-26 08:40:43
    Temat: Re: Grzanie na dwa kotły
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sty, 09:13, Osadnik <o...@w...pl> wrote:

    > szczególnie kiedy zabrakło by prądu do pompy - wtedy byłby dramat na
    > kołkach, dlatego takie rozwiązanie mimo sterowania musiało by wymagać
    > obecności jednego z domowników i jakiegoś sposobu powiadomienia w
    > sytuacji kiedy prąd by wysiadł (nie mam wtedy włączonego żadnego
    > komputera, no chyba że jakiś mały UPS.

    Przypomne ze wedlug prawa taki kociol powinien miec wezownice
    schladzajaca z zaworem termostatycznym. Wtedy ryzyko jego zagotowania
    jest niewielkie - i to nie potrzebuje pradu do dzialania :) Ja juz
    przetestowalem na kominku - zadzialalo, niezagotowalo :-) Tylko
    polecam dokonczyc instalacje i wylot z tej wezownicy podlaczyc jednak
    do kanalizacji bo ja sobie zapomnialem ("potem sie zrobi") i 20 x
    musialem mykac kotlownia <> dwor <> kotlownia <> dwor z wiadrami na
    przemian zeby mi kotlowni nie zalalo ha ha ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.