  • Data: 2017-07-24 09:20:51
    Temat: Re: Grzanie wody podłogą
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 23 Jul 2017 23:23:44 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Co innego jakbys miał podłaczenie pod te wężownice i mógł sobie wymiennik
    > powiesić z wiatraczkiem. To bylo by całkiem, całkiem...

    Myślę, że nawet jakaś chłodnica wodna za reku byłaby lepsza (o ile jest WM)
    niż chłodnica podłogowa. Zresztą ja będę właśnie realizować takie
    chłodzenie u siebie -- też z pompy gruntowej, wszsytko oparte na wodzie
    lodowej. W salonie ma być klimakonwektor, ale nim do tego dojdzie, na
    pierwszy rok po zamknięciu domu zastanawiam się nad samą chłodnicą w WM.

    --
    Pozdor
    Myjk