  • Data: 2017-07-24 14:17:53
    Temat: Re: Grzanie wody podłogą
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com pisze:

    > Oczywiscie mozna lepiej ale tak jak Lisciasty kombinuje to źle nie musi byc.
    > Jak kosztuje go to dwa zaworki czy cos w ten deseń to czemu nie?

    Ludzie narzekają, że "ciągnie od betonowej podłogi", nawet w czasie upałów.
    Tutaj wszystko zmierza ku emulacji tego betonu, chociaż co innego tam na
    podłodze. To może być przesłanką o udzielenia odpowiedzi na pytanie "czemu
    nie". Ja bym chyba nie był zachwycony takimi warunkami do mieszkania.

    --
    Jarek