  • Data: 2015-11-04 11:03:18
    Temat: Re: Grzejecie?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 listopada 2015 08:35:34 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > mnie wyszło 1600zł za grzanie kaloryferów, kąpanie, mycie, gotowanie
    > zupy dla 2+2os. na 41 metrach nieocieplonego mieszkania. Jak bardzo
    > energooszczędny jest Twój dom?

    Na obecne warunki - srednio. 20cm styro na scianach, 30cm welny w dachu,
    okna dobre ale ze zwyklymi pakietami dwuszybowymi (i duze powierzchniowo,
    pozatym dwa duze wykusze ktore pogarszaja mocno wyniki :) No i 8 okien
    dachowych zwyklych Fakro, okna dwuszybowe. Takze dosc przecietnie ale wynik
    mnie cieszy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.