  • Data: 2012-07-22 14:21:48
    Temat: Re: Gumisie w ciastoramie
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:juf78q$3ab$1@inews.gazeta.pl...

    > U mnie mój wykonawca musiałby by być idiota aby rozszczelnić szambo.
    > Jaki cel miałby wykonawca aby rozszczelnić szambo ? Przecież klient
    > później by płacił za szambo mniej więc chyba by nie zrobił na złość
    > kupującemu ;-)
    >
    > Ja raczej bardziej bym się przejmował tzw "ekologicznymi oczyszczalniami
    > ścieków" które moża kupić za 2000-3000zł w marketach . Te "oczyszczalnie"
    > które w PL sprzedają się jak świeże bułeczki (niska cena) nic nie mają
    > wspólnego z ekologią. Całe zanieczyszczenia są dzięki drenażowi tak
    > naprawdę

    Szambo kosztuje 4 tysiece - przynajmniej ja tyle dawalem za
    12m3 -trzykomorowe.
    Jak myslisz jak kiedys budowano? A pewnie teraz jak ktos kasy nie ma a ma
    czas i checi do roboty to kopie dol , wylewa na dnie plyte betonowa i muruje
    scianki szamba. I wlasnie przy tym sposobie czesto kiedys zostawiano dziury
    aby sie przesaczalo do gruntu. Mniej wizyt WUKO to wiecej kasy w kieszeni to
    oczywiste