  • 21. Data: 2022-04-24 10:53:16
    Temat: Re: Halogeny 12V
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-04-2022 o 19:09, M M pisze:

    > Wymiana zasilacza i tak może okazać się konieczna.

    BTW: a jak zachowuje się zasilacz dla halogenów?
    Jeśli ma np. moc 50 W, to gdy będzie obsługiwał dwa ledy biorące w sumie
    5 W, to będzie żarł 5W czy nadal 50W?

  • 22. Data: 2022-04-24 21:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > BTW: a jak zachowuje się zasilacz dla halogenów?
    > Jeśli ma np. moc 50 W, to gdy będzie obsługiwał dwa ledy biorące w
    > sumie 5 W, to będzie żarł 5W czy nadal 50W?

    Czym gorszy tym gorzej.
    Bedzie piszczał, mrugał etc.
    Mam lampe gdzie mam 9 zarówek g4 x 10w.
    Powymieniałem na ledy i nie dało rady.
    Teraz mam pol na pol ledy i zwykłe czyli pobiera około 50W i jest
    super.
    Ledy sie nie przelapają ale i te zwykłe przestały...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 23. Data: 2022-04-25 07:29:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-04-2022 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Czym gorszy tym gorzej.
    > Bedzie piszczał, mrugał etc.

    Pytałem o zużycie prądu.

  • 24. Data: 2022-04-26 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Pytałem o zużycie prądu.

    Prądu będzie zuzywał tyle ile wezma ledy uwzgledniajac sprawnosc która
    bedzie zapewne malała wraz z oddalaniem się od optymalnego poboru
    prądu.
    Czyli moze nie 5 a np 6-8W.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 25. Data: 2022-04-26 13:05:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-04-2022 o 12:59, Budzik pisze:

    > Prądu będzie zuzywał tyle ile wezma ledy uwzgledniajac sprawnosc która
    > bedzie zapewne malała wraz z oddalaniem się od optymalnego poboru
    > prądu.
    > Czyli moze nie 5 a np 6-8W.

    Ok, czyli mogę najpierw spróbować działać na nim.
    Dzięki, o to chodziło.

  • 26. Data: 2022-04-28 12:51:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-04-2022 o 23:33, r...@k...pl pisze:

    > A widziałeś lumeny?
    > 25W led G4 daje z 300lm
    > Te 2-3W ze 100lm.

    Ledy przyszły, zamawiałem via allegro.
    Świecą podobnie jak halogeny.
    Może jeden trochę słabiej (wziąłem dwa różne modele na próbę).

    Zobaczymy tylko ile pożyją.

  • 27. Data: 2022-05-01 22:54:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 24 Apr 2022 08:26:38 +0200, w <t42qiv$hk7$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > No nie - 100 lumenów to daje led 1W.
    > Dlatego piszę, że szukam czegoś niedużego, ale o mocy 2-3W, czyli
    > dających 200-300 lumenów.

    W hipermarkecie widziałem na markowych słabą liczbę lm.

  • 28. Data: 2022-05-01 22:56:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Apr 2022 12:51:35 +0200, w <t4drjn$onn$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Ledy przyszły, zamawiałem via allegro.
    > Świecą podobnie jak halogeny.
    > Może jeden trochę słabiej (wziąłem dwa różne modele na próbę).
    >
    > Zobaczymy tylko ile pożyją.

    Rzuć linkiem, może w końcu wezmę się za temat, bo już mam połowę świecących.

  • 29. Data: 2022-05-02 05:56:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-05-2022 o 22:54, r...@k...pl pisze:

    > W hipermarkecie widziałem na markowych słabą liczbę lm.

    Ja też.
    Ale one miały 1W albo mniej.

  • 30. Data: 2022-05-02 05:58:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-05-2022 o 22:56, r...@k...pl pisze:

    > Rzuć linkiem, może w końcu wezmę się za temat, bo już mam połowę świecących.

    https://allegro.pl/oferta/zarowka-g4-cob-led-12v-3w-
    300lm-ac-dc-ciepla-6815724741?snapshot=MjAyMi0wNC0yN
    FQwOTowNjowMS44NDhaO2J1eWVyO2I5MTUyMjdjZjM0MzM2MGZmO
    DM3YjY5ZTljY2YwNmM1NzVlNGMyMjU5YzkzMDMwNDFkOTFiZDhkY
    zYxOGYxZmQ%3D

    https://allegro.pl/oferta/zarowka-g4-12-led-smd-12v-
    ac-dc-3-2w-ciepla-ccd-10665124557?snapshot=MjAyMi0wN
    C0yNFQwOTowNjowMS44NDhaO2J1eWVyOzUwMzUxNjgxYWQ3ZmE2M
    jlkNWFiYWZlY2E0ZWFjMmJlOTU1ZmY2ZTg4ZGE5ZjZjMDUxMjEwM
    mI1MTZiMGEwMWE%3D