    From: "Krzysztof W." <k...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile gniazdek w kuchni?
    Date: Wed, 01 Apr 2009 23:11:18 +0200

    annikka pisze:

    > To ja poczekam aż wymyślą samo wyrzucające, no i samo sortujące się
    > śmieci. I bez ping-ponga, koniecznie. ;-)
    >
    > A.

    Tu się Panie i Panowie nie śmiejcie. Firma Blum ma w ofercie mechanizmy
    do szuflad zwane Servo-Drive, które to są zasilane elektrycznie właśnie.
    Działają tak, że wystarczy je puknąć by się wysunęły, drugie puknięcie
    chowa. Ponieważ do śmietników typu sortownik wysuwany niczym szuflada
    (szczerze mówiąc bardzo polecam), można również zamocować wspomniane
    mechanizmy, to i śmietnik wyjedzie prawie sam. I bez żadnego "ping". :)

    http://www.blum.pl/popup/video/servodrive_tomparents
    /servodrive_tomparents_pl.php?up_site=pl&up_lang=pl&
    pmod=slm&pmod=slm

    Arte