  • Data: 2015-06-22 18:19:45
    Temat: Re: Ile może ważyć tynk klasyczny?
    Od: Tom <T...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z opisu nijak nie potrafiłem odczytać intencji. Szczerze mówiąc, coś
    > takiego zbiło mnie z pantałyku. I dalej niewiele rozumiem -- bo jak kuć,
    > gdy sufit plandeką zasłonięty? Jeśli zamiast niefrasobliwości jest tu
    > nadmierna ostrożność, to też zbyteczna. Gdy się stoi na drabinie i odkuwa
    > tynk, to tam na górze duże płaty nie są niebazpieczne. Lecą w dół, robią
    > łup, człowiek się cieszy z szybkiego postępu robót.

    NIE, sufit jest ładny piękny gładki, to jest garaż, ale jak pukam
    miejscami to słyszę że jest głuchy dzwięk, chcę zabezpieczyć w razie
    gdyby kiedyś coś miało odpaść (bo słyszałem o odpadających sufitach
    garażach boxach z pustaków ala PRL zwłaszcza w przypadku gdy jakieś
    gnojarstwo dla kawału biega po dachach garaży)

    Skucie całości nie wchodzi w grę, nawierciłem w kilku punktach i ma
    grubość jak napisałem 5-10mm