eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? › Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    Date: Wed, 14 May 2014 09:46:21 +0200
    <lkcu7q$oq7$1@node1.news.atman.pl> <lkd96p$4q6$1@node1.news.atman.pl>
    <lkfalv$8lg$1@node1.news.atman.pl>
    <536b3654$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <lkfgg4$ek3$1@node1.news.atman.pl>
    <536b4a05$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <lkfli9$jo4$1@node1.news.atman.pl>
    <536e66cb$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <lkq0k8$5ip$1@node1.news.atman.pl>
    <5371102f$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
    <lksg1v$map$1@node1.news.atman.pl>
    <53726639$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie umiesz się przyznać do tak oczywistego błędu. W zamian za to
    > okłamujesz samego siebie i próbujesz sobie wmówić, że wszyscy, którzy nie
    > zrozumieli twoich intencji to są kretyni i idioci.

    A ktoś nie zrozumiał? Jak na razie to Tylko Ty się czepiasz (choć wierzę że
    rozumiesz a czepiasz się bo tak - bo jest okazja).
    Czepiłeś się tego że użyłem pospolitego języka zamiast naukowego. Równie
    dobrze możesz się czepiać litrówek albo interpunkcji jeśli to Ci sprawia
    przyjemność. W kwestii meritum niczego to nie zmienia.

    > Ja się wygłupiłem. Maniek i Budyń też się wygłupili?

    Nie zauważyłem ich w tym wątku, a jeśli chodzi o poprzedni wątek to każdy
    może sobie sprawdzić w archiwum: żaden z nich nie napisał bzdur jak Ty.

    > W odróżnieniu od ciebie, są to ludzie tu na grupie jedni z najbardziej
    > kumatych i na poziomie.

    To dlaczego próbujesz z nich zrobić wspólników swoich głupot i powołujesz
    się na nich skoro oni nie pisali głupot tylko Ty?

    > Jak widać także jesteś analfabetą, bo nie umiesz przeczytać jaki jest
    > tytuł wątku, a brzmi on: "Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac
    > budowlanych? [OT]".
    > Temat tego wątku nie ma nic wspólnego z tym co insynuujesz.

    Brniesz i brniesz coraz dalej byle na siłę coś udowodnić a udowadniasz tylko
    swoją głupotę. Napisałem "tematem dyskusji" a nie "wątku" właśnie dlatego że
    w wątku o innym temacie wywiązała się dyskusja na inny temat.

    > Już ci wcześniej napisałem, że z nas dwóch to ja tu jestem specjalistą od
    > kotłów CO, zwłaszcza kondensacyjnych.
    > Dlatego daruj sobie dalsze komentarze.

    Napisze krótko napisz bzdury z poprzedniego wątku pod nazwiskiem to
    zobaczymy jak długo będziesz "specjalistą".
    Skoro jak twierdzisz masz wiedzę i mimo to piszesz bzdury to lepiej by
    potencjalni klienci o tym wiedzieli.

    > No to skąd to twoje pytanie i wątpliwości?
    > "I jak niby ta woda przeskoczy 20cm żwiru?"
    > I tu jest właśnie ten problem związany z naczyniami połączonymi, o którym
    > nie masz najmniejszego pojęcia, choć uczą tego w podstawówce.
    > Jak masz dom posadowiony na ścianach fundamentowych to choćbyś nie wiem
    > jak izolował te ściany i stosował nie wiem jaką izolację pionową to woda
    > podejdzie pod domem do poziomu takiego samego jaki jest poziom wód
    > gruntowych dookoła domu. Tu własnie występuje zjawisko naczyń połączonych.

    Człowieku, przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem. W omawianym przypadku nie
    ma ścian fundamentowych. Jest płyta wylana ponad gruntem na 20cm żwiru.
    Dotarło?

    > Naczynia połączone to tylko moja teoria, a nie ogólne znane prawa fizyki.
    > Ergie weź no ty się chłopie nie ośmieszaj.
    > Wiem, że jesteś tępy, ale nie przypuszczałem, że aż tak. :)

    Naczynia połączone w warstwie żwiru to Twoja teoria.

    > Przecie jest to zrozumiałe, że są w różnych cenach.
    > I co dalej?

    To ze znowu masz problem ze zrozumieniem istoty problemu i piszesz w
    oderwaniu od rzeczywistości. Piszemy o _tanim_ fundamencie pod dom
    szkieletowy.

    > Jak zwykle Ergie pier.... i odwracasz kota ogonem.
    > Daruj sobie w tym wątku swoje wszelkie przemyślenia. Zacznij dyskutować na
    > temat i przestań pier..... o ogólnikach, bo autora wątku interesują
    > konkrety, związane z jego budową, a nie z budową twojego domu czy też
    > kolejnego WTC. Bądź łaskaw trzymać się tematu.

    Jakbyś trochę więcej czytał, dużo więcej myślał a mniej pisał to byś
    zauważył, że autorowi wątku odpowiedziałem na pytanie o to ile ziemi
    zostanie z wykopów. A następnie w tym samym wątku pojawił się nowy temat
    dyskusji - jak tanio zrobić fundament pod dom szkieletowy.

    Taki jest urok grup dyskusyjnych że dyskusje w wątkach się rozwidlają i
    zmieniają temat. Nie nadążasz to nie używaj.
    Nie odpowiedziałeś ani na pierwotne pytanie ani na wtórne, natomiast
    zjawiasz się tu nie wiedząc o czym jest dyskusja i robisz bałagan. Jesteś
    zwykłym trolem.

    Pozdrawiam
    Ergie