  • Data: 2019-02-20 01:34:41
    Temat: Re: Impregnacja drewna - olejowanie z woskiem
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skład: Olej słonecznikowy i sojowy i wszystko jasne:)
    > Dalej czytamy: sykatywy i hydrofobowe substancje pomocnicze, niestety
    > zapomnieli podać jakie sykatywy i substancje pomocnicze, przypadek?
    > To coś mam być lepsze od oleju lnianego i wosku pszczelego?

    Przecież nikt nie każe tego stosować.Nikt nie zabrania eksperymentować. Piszę tylko,
    co sam stosuje i dlaczego to robię.Oleju lnianego nie stosuje
    z powodów ...ekonomicznych.Słonecznikowy jest równie dobry,
    a tańszy.Sykatywy są dwie: jasna i ciemna.Używam jasnej, bo mi się tak
    podoba.Drewno prawie nie zmienia koloru- przy tej drugiej ciemnienie.
    Jaki jest skład? Pojęcia nie mam.Samodzielne jej robienie byłoby droższe-
    bez gwarancji jakości i powtarzalności.
    Pozdro.abomito