  • Data: 2023-08-19 11:57:15
    Temat: Re: Indukcyjny piec CO
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 19.08.2023 o 09:48, Uzytkownik napisał:
    > No chyba, że jest już takim gamoniem, że w takiej sytuacji nie
    > zaopatrzył się w agregat prądotwórczy :)

    Agregat na nic, kiedy rodzina wyjechała na tydzień ferii w Karkonosze.

    > Zawsze też pozostaje opcja z glikolem.

    Przy grzaniu CWU? Może technicznie dopuszczalne, i może ryzyko
    niewielkie, nie wiem - ale ja bałbym się zatruć rodzinę.

    > 60kg glikolu to koszt zakupu tego glikolu nie przekroczy 1000zł.
    > Bańka 30kg glikolu propylenowego kosztuje poniżej 500zł.

    Tylko, że ten glikol nie jest wieczny. Obwód może wymagać okresowego
    czyszczenia lub uzupełniania.

    > Jeden zawór antyzamrożeniowy kosztuje ok. 400zł (Caleffi).

    Tyle właśnie zapłaciłem, ale nie za jeden zawór a za pełny komplet
    dwóch zaworów exogel wraz z wszystkimi potrzebnymi złączkami (w
    praktyce: 2 zawory + jedna złączka krzyżowa + jeden nypel).

    Mateusz