    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja alarmowa.
    Date: Fri, 20 Jul 2012 12:48:01 +0200

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości
    news:jua0h1$us8$1@news.vectranet.pl...
    > Nie przewiduję takich "bajerów".
    > W przyszłości ma to być tylko alarm.

    > Ale nie zadziała na skrętce czy nie dostanę jakiegoś magicznego
    > certyfikatu?
    > Jak inne firmy podchodzą do skrętki w tym wypadku?
    > Szkoda mi trochę wydawać kasy na kabel YTDY, skoro mam dużo skrętki w
    > namiarze, no ale jeżeli przez to ma kiedyś instalacja nie zadziać, to
    > trudno, kupię kabel dedykowany do alarmów.

    To jak co podpowiem, ze dociągnij sobei chcoiaż skrętke, jak masz piwnice,
    abo gdzieś
    gdzie byś chciał aby światło zaświecało się na czujnik ruchu, bo pewnie
    takie miejsce sie znajdzie.

    Wtedy tylko przekąxnik wrzucisz do puszki z włacznikie, a czujka będzie
    uruchamiała światło na określony czas.
    Naprawde może to być praktyczne, i możesz ustawić zeby tylko działało w
    określonych porach to światło.

    pozdrawiam
    AT